Klanten aan het woord

Wij vroegen aan onze klanten: "Heeft u nog opmerkingen of suggesties voor Licata Vini?"

'Levering gebeurd zeer correct en gemoedelijk, vriendelijke chauffeur!' (Steven H. 02/07/2022)

'Altijd topservice bij Licata! Wij komen hier graag!' (Gielkens R. 27/06/2022)

'HOU DEZE GOEDE SERVICE AAN AUB' (jozef o. 20/06/2022)

'Toppers' (Dirk S. 04/06/2022)

'perfect doe zo voort' (Ivo B. 02/06/2022)

'Steeds zeer goede en correcte service!' (Christian R. 02/06/2022)

'Het is steeds super verzorgd' (Gerrit S. 02/06/2022)

'Doe zo verder!' (Germain E. 01/06/2022)

'Geen tips. Het gaat altijd prima, duidelijk en zeer snel, ook de levering.' (Eric K. 28/05/2022)

'Ultiem gebruiksgemak, snelle afhandeling en direct contact voor planning levering' (Adrien K. 26/05/2022)

'zeer vriendelijke en behulpzame chauffeur!' (Jasperina D. 26/05/2022)

'Cash betalen blijkt niet meer mogelijk, moet optie blijven vind ik' (Ivo V. 25/05/2022)

'Neen, alles verliep heel vlot en duidelijk!' (Jasperina D. 22/05/2022)

'Doe zo verder met altijd goede wijnen in aanbieding' (Freddy D. 22/05/2022)

'Afhalen is zeer gemakkelijk omdat je je niet op een vooraf vastgesteld tijdstip ter plaatsen dient te zijn.' (Filip B. 22/05/2022)

'We zien wel elke levering hetzelfde gebeuren, als de levering door jullie mensen gedaan wordt is het perfect, ze bellen aan en als er niemand is dan zetten ze het pakket achteraan onder het overdekt terras. Maar bij levering van externe firma gaat het niet zo, hebben al 2x meegemaakt dat we hier in de keuken/living zaten en er ineens een man achteraan het huis loopt met een pakketje, ze bellen dus niet aan en lopen direct door naar achter, wat eigenlijk niet kan. Misschien eens goed om aan te kaarten met de mensen van het externe bedrijf die de leveringen verzorgen op de dagen dat jullie het niet doen.' (bernd T. 20/05/2022)

'Mag wat mij betreft meer advies komen over wine pairing bij gerechten, zeker voor de wijnen die aangekocht zijn geweest. Misschien zelfs recepten van gerechten om zelf te maken. Dat zou echt top zijn! :-)' (Ben H. 20/05/2022)

'Ik denk dat de mensen van Licata voldoende kennis en bagage hebben om voor hun gewaardeerde klanten de beste keuzes te maken !' (Eddy P. 19/05/2022)

'Communicatie verloopt altijd uiterst vlot en onderbouwd, dus wat mij betreft perfect !!' (Eddy P. 19/05/2022)

'Drempel van 195€ is hoog voor een particulier' (Peter B. 17/05/2022)

'Wijnen betaalbaar houden.' (Peter B. 17/05/2022)

'Doe zo verder !' (Dirk P. 16/05/2022)

'Altijd prima!' (Kris M. 16/05/2022)

'Zeer tevreden ' (Chantal B. 16/05/2022)

'ik was zeer blij om terug in jullie 'winkelhal' te zijn en aangenaam verrast dat de vrouw aan 'de receptie' mij kon laten proeven van enkele heerlijke wijnen. Later ook met Franco een fijne e-mailwisseling gehad. Alles was top verzorgd en de klantenbinding voelt heel 'casalinga' ( als ik dit woord hier mag gebruiken ;-) )aan!' (jacques c. 16/05/2022)

'Het verliep vlekkeloos! Enige opmerking: ik word in de correspondentie nogal vaak met 'de heer' aangeschreven en vind dit niet zo fijn.' (Ann S. 15/05/2022)

'De website bevat alle nuttige info over wijnhuizen, druiven enzovoort. Heel interessant voor een sommelier in opleiding. Ook de wijnfiches zijn altijd gedetailleerd en de moeite om te lezen.' (Thibault F. 15/05/2022)

'verder doen in dezelfde geest als nu' (Jos C. 14/05/2022)

'Ik vind het echt heel vlot altijd. Ik vind de nieuwsbrief en tips per mail ook heel nuttig. Enige nadeel is dat ik verhoudingsgewijs meer Italiaanse wijn koop dan andere :).' (Joyca L. 14/05/2022)

'Levering is dik ok, er was niemand thuis en men heeft de wijnen op de afgesproken plaats afgezet.' (GOMMAAR T. 13/05/2022)

'Gratis levering binnen een korte termijn. Meer moet dat niet zijn :)' (luc v. 11/05/2022)

'Alles is gewoonweg perfect en professioneel zoals gewoonlijk bij licata! Dank U' (Jean-Paul V. 11/05/2022)

'Zeer vlotte en vriendelijke afhaling. Indien glaasje proeven was nog aangenamer geweest.' (Patrick V. 11/05/2022)

'Doe vooral verder zoals jullie bezig zijn lieve mensen!' (Priscilla V. 11/05/2022)

'aangenaam dat ik gebeld werd dat er niemand thuis was (vrouw moest weg, net op moment dat levering langs kwam) en hoe levering zou gebeuren' (Karel V. 11/05/2022)

'Nee was perfect' (Eric E. 11/05/2022)

'Het kan niet beter zijn de levering met opvolging op landkaart is perfect houden zo' (Freddy D. 09/05/2022)

'Tijdens de ingave van de bestelling is er iets fout gelopen (mogelijks door mijn toedoen) en ik merkte achteraf een dubbele bestelling op in mijn mailbericht. Ondanks dat ik hierover telefonisch contact had gehad waarbij het verkeerde order naar verluid intern was geschrapt bleken beide orders toch nog bij de levering aanwezig. Dit werd onmiddellijk en correct opgelost maar toch spijtig van de.extra geleverde inspanning langs jullie zijde. Mogelijks helpt dit bericht om dit in de toekomst te vermijden. Met dank, een zeer tevreden klant.' (Bart B. 07/05/2022)

'Misschien een proevertje aanbieden van een wijn :-)' (Jean F. 04/05/2022)

'Goe bezig!' (Willem V. 04/05/2022)

'De levering was een uur vroeger dan vooraf meegedeeld. Ik was thuis, dus uiteindelijk geen probleem.' (wim b. 04/05/2022)

'Ik woon in een verkeersvrije straat waarvoor een vergunning nodig is Na tel van de chauffeur ben ik op 50 m van de deur de bestelling komen ophalen . Hij wou ze ook met het waggentjetot aan de deur brengen Dus perfect Mvg Herman Coppens' (coppens h. 04/05/2022)

'Geen opmerkingen' (Lode V. 04/05/2022)

'Ik droeg intussen een selecte groep vrienden aan die regelmatig inschrijven op voorkoop van Sassicaia en Brunello. Zelf hoef ik niet élke vintage te hebben van Tenuta San Guido, ik koop liever zo divers mogelijk (en wat dat betreft kijk ik al een tijd reikhalzend uit naar nieuwe referenties in jullie aanbod). Ik vond het jammer dat ik dan voortaan meteen uit de voorkoop-boot val. Geen Sassicaia-brief meer. Ik heb de argumentatie over schaarste etc.. gehoord. En ik kan er zeker begrip voor hebben dat Licata keuzes moet maken, maar als klant voel je je ook wel meteen uit de eerste kring geschrapt.' (B B. 04/05/2022)

'Het volledige traject van degustatie, bestelling naar levering is vlekkeloos verlopen. Een pluim voor het team dat deze dienstverlening verzorgd.' (Stefan O. 02/05/2022)

'Zeer tevreden zoals gebruikelijk' (John B. 02/05/2022)

'Helaas is ondanks 2 x aangegeven de wijn niet op het gewenste tijdstip bezorgd' (Ivo W. 01/05/2022)

'Een tevreden klant kan alleen maar dit zeggen : doe zo verder !!!!' (Eddy P. 01/05/2022)

'UITSTEKEND GEREGELD.' (Martin M. 30/04/2022)

'Doe zo verder . Steeds professionele contacten met uw firma gehad. Voor Italianse wijnen zijn jullie DE Referentie !' (Jef V. 29/04/2022)

'afspraken mbt leveringen nakomen. Mensen blijven soms thuis (vertrekken later naar of komen vroeger terug van werk) om wijn te ontvangen, beetje zuur als afspraak dan niet nagekomen kan worden. Dit heeft betrekking op levering van de brunello anteprima, volgende levering was ok. Laatste 4 leveringen: 1 niet volledig, 1 niet geleverd. Zeg nu zelf, niet echt top toch?' (Rob M. 28/04/2022)

'Doe zo verder en blijf top Italiaanse wijnen aanbieden in elke prijs klasse !' (Jef V. 23/04/2022)

'Niks op aan te merken. Alles verloopt zoals het moet zoals altijd. ' (Michiel H. 23/04/2022)

'Zeer tevreden, wij wonen op 5 de en werd tot aan de voordeur gebracht' (leentje V. 23/04/2022)

'Wellicht ook de proefnotities van reviewers beschikbaar maken' (Roel R. 23/04/2022)

'de inhoud klopte niet helemaal met de bestelling; wel zeer klantvriendelijk opgelost' (Koen H. 22/04/2022)

'Die zo voort' (Erwin H. 19/04/2022)

'Geen opmerkingen. Alles verloopt prima.' (fernand a. 18/04/2022)

'alles tot in de puntjes. Zeer vriendelijk en behulpzaam.' (FABIENNE B. 18/04/2022)

'Chauffeur belt alleen aan en gaat dan onmiddellijk terug in de bestelwagen zitten. Als je dan niet thuis bent staat de levering onbewaakt voor de voordeur?' (Gerry V. 15/04/2022)

'Doe zo verder!' (Joke M. 15/04/2022)

'Goed georganiseerd' (PAUL D. 13/04/2022)

'Ik verwachte rond 12.30 uur aan te komen in Diepenbeek. Om zeker te zijn om de wijn nog te kunnen afhalen, heb ik gebeld en heeft de mevrouw aan de balie voorgesteld om te wachten tot ik zou toekomen. Erg attent en klantvriendelijk. Hartelijk dank.' (Lambert S. 13/04/2022)

'Perfect tot nu toe.Doe zo voort!' (Fernand V. 13/04/2022)

'Wanneer ik een fles in mijn mandje plaats, dan krijg ik een suggestie van andere aankopen. Maar als ik dat venster dan sluit, dan ga ik terug naar top of the search page. Dat is vervelend. Als ik bv een filter maak die 50 hits oplevert, en ik bestel optie 25, dan ga ik terug helemaal naar nr 1 van de lijst. Beter zou zijn dat je terug kan gaan naar waar je bent geëindigd.' (Peter D. 12/04/2022)

'Prima, alles perfect volgens de afspraken.' (Serge V. 10/04/2022)

'M.i. geen significante verbeteringen mogelijk' (Lode V. 09/04/2022)

'Mischien de klanten een kort rondleiding in de dugustatie ruimte geven Proeven en zien ‘doen kopen .' (Philippe S. 09/04/2022)

'Ik vind het jammer dat het alcoholpercentage niet meer vermeld wordt op de infofiche van de wijnen. Vroeger was dit wel zo. Ook op de foto’s van de etiketten is ze amper of niet meer zichtbaar. Ik vind dit persoonlijk belangrijke informatie.' (Peter V. 09/04/2022)

'Te weinig info te vinden over wijnen die vorig jaar te koop waren. Als ze nu op de lijst staan, vind je ze nog terug. Wijnen die er niet meer zijn, vind je niets meer van terug. Zou het niet mogelijk zijn de wijnfiche 2 of 3 jaar langer te kunnen raadplegen.' (Stefan C. 07/04/2022)

'Doe zo voort!' (Annemie L. 06/04/2022)

'Levering proces = TOP' (Kurt H. 05/04/2022)

'Wederom TOP ... We kijken uit naar de volgende Giro d'Italia :)' (Kurt H. 05/04/2022)

'Mss terug wat meer rode dessertwijnen opnemen in het gamma ??' (Kurt H. 05/04/2022)

'Complimenten!' (BGJF P. 04/04/2022)

'Ik krijg het word-document bij de bevestiging van de bestelling niet geopend om uit te printen. Hetzelfde probleem bij de link bij deze e-mail.' (Roger S. 01/04/2022)

'Misschien (nog) wat meer Super Tuscans zoals Ornellaia of Antinori in het assortiment? Wat mee oudere jaartallen van bewaarwijnen. Voor de rest super tevreden!!' (Mike M. 31/03/2022)

'Graag nog wat meer wijncursussen. Zou er graag nog eens eentje volgen' (Mike M. 31/03/2022)

'Geen bemerkingen, als er iets mis is met de bestelling werd dit altijd opgelost en werden we hiervan op de hoogte gebracht' (Rüne R. 30/03/2022)

'Doe zo voort' (Jean-louis M. 30/03/2022)

'Zoals altijd een goede levering op het afgesproken tijdstip door een heel vlotte, vriendelijk en beleefde chauffeur.' (Marc J. 27/03/2022)

'doe voort zoals u bezig bent :-)' (Geert B. 27/03/2022)

'Doe gewoon zo verder, heel goed bezig.' (Johan p. 25/03/2022)

'Prachtig assortiment met regelmatig nieuwigheden' (Christian F. 24/03/2022)

'Al 12 jaar klant bij jullie,nog nooit een probleem ondervonden Iedereen is altijd super vriendelijk' (Christian F. 24/03/2022)

'Gewoon verder doen zoals jullie bezig zijn,dikke duim ' (Christian F. 24/03/2022)

'de levering is uitsteken' (Fabienne S. 20/03/2022)

'alles is altijd goed verlopen bij ons? GRAZIE' (Fabienne S. 20/03/2022)

'mijn man heeft in het verleden 2 maal een degustatie bijgewoond, hij was daar zeer tevreden over.' (Fabienne S. 20/03/2022)

'Een vriendelijke begroeting bij aankomst en vertrek is een belangrijke attitude voor ons. Net zoals het extra nazicht van de levering, ook dit wordt zonder morren uitgevoerd. Een correcte levering zegt ook iets over de firma zelf. Dus, houden zo en ... proficiat!' (Michael A. 19/03/2022)

'Ik vond het vorige systeem waarbij je de chauffeur kon volgen heel goed' (Mike M. 16/03/2022)

'Alles is perfect verlopen. Geen probleem. Levering is perfect in de time window die ik aangegeven had op het moment van bestelling. Perfecte service.' (Stijn V. 16/03/2022)

'Zo verder blijven doen. iets meer uitleg geven op voorhand wanneer 2 bestellingen gecombineerd worden of wanneer een back order geleverd wort' (engels l. 13/03/2022)

'Geleverde wijnen waren niet helemaal conform de bestelling maar de chauffeur had dit bij controle zelf reeds opgemerkt. Top! Kon ter plaatse opgelost worden.' (Nico M. 11/03/2022)

'er zijn geen opmerkingen wat betreft bestelling en levering! zeer correct verlopen. Doe zo voort! Annemie' (annemie h. 09/03/2022)

'Vroeg telefonisch een inlichting alvorens bestelling te plaatsen. Werd zeer vriendelijk en professioneel onthaald.' (Greta S. 09/03/2022)

'blijven doorgaan zoals jullie nu bezig zijn: topassortiment Italiaanse wijnen met een fantastische service en respect voor de klant' (Geert D. 08/03/2022)

'Vooral doorgaan !' (Martin M. 08/03/2022)

'Een van de vragen suggereert dat ik persoonlijke aanbiedingen / acties zou krijgen maar dat is niet zo. De acties zijn altijd algemeen. prima hoor maar een persoonlijke actie / aanbieding heeft natuurlijk meer impact!' (Martin M. 08/03/2022)

'Zoals aangegeven is de communicatie vooral algemeen gericht en weinig persoonlijk. Met persoonlijke communicatie bedoel ik dat ik bijvoorbeeld een bericht krijg dat de wijn die ik eerder kocht nu in de aanbieding is.' (Martin M. 08/03/2022)

'Vriendelijk en beleefd' (Rudy V. 07/03/2022)

'100% tevreden, geen opmerkingen!' (Guido M. 07/03/2022)

'Stipte levering zoals vermeld in de mail. De chauffeur was heel vriendelijk.' (Stefaan & Karine T. 05/03/2022)

'Top service en tracking systeem' (Pieterjan D. 04/03/2022)

'Alles correct en volgens afspraak verlopen' (Bart V. 04/03/2022)

'Kopen bij Licata is Italië in huis halen. Ik raad in ieder geval Licata Vini aan bij mijn gerechten welke ik post op sociale media.' (Christine T. 03/03/2022)

'Al lang klant bij jullie, super tevreden 1 wijn was nog niet voorradig en ik werd onmiddellijk gecontacteerd en zal verwittigd worden als mijn bestelling klaar zal zijn. Doe zo verder Grazie mille e salute' (Christian F. 02/03/2022)

'Ik kan eigenlijk enkel maar zeggen dat ik over de hele lijn tevreden ben van de online (en andere) service van Licata Vini. Ik blijf een zeer tevreden klant' (Jos D. 01/03/2022)

'Ik had het zelf nog niet eerder opgemerkt (misschien bestond het al langer), maar het feit dat buiten een uurspanne van levering die ge-sms-t wordt, vind ik het online kunnen opvolgen van waar de chauffeur zich bevindt, geweldig !' (Rene T. 28/02/2022)

'De winkel bij uitstek voor de topproducten uit Italië.' (Glenn D. 28/02/2022)

'Proberen om soms degustaties meer centraal in België uit te voeren.' (Glenn D. 28/02/2022)

'Uitbreiden met meerdere winkels of vestigingen' (Glenn D. 28/02/2022)

'Ik zou zeer graag online kunnen bestellen maar liever met cash te betalen. Ik koop vooral daarom bij lokale wijnhandelaars.' (Frederik V. 28/02/2022)

'Neen alles loopt perfect' (Albert W. 27/02/2022)

'ALTIJD op en top verzorgd' (Eddy D. 27/02/2022)

'Doe zo verder' (Eddy D. 27/02/2022)

'Het zou erg handig zijn als jullie op de website het alcoholopercentage van jullie wijnen zouden vermelden. Ik hou persoonlijk niet van alcoholrijke wijnen en ik vul mijn kelder liefst aan met met flessen onder de 14%. De wijn van Masseria Li Veli is 14,5% en onafhankelijk van de gustatorische kwaliteiten van deze fles hou ik daar gewoon minder van.' (Philippe V. 23/02/2022)

'Communicatie omtrent voorverkoop Sassicaia kan beter en bestaande klanten krijgen minimale allocatie' (Rob D. 20/02/2022)

'Het duurde enige tijd alvorens het betalingsbewijs werd teruggevonden en de fles kon worden meegenomen' (Eline B. 19/02/2022)

'Jullie zijn gewoon top!' (guy v. 19/02/2022)

'ik wacht vol spanning op de terugkeer vd jaarlijkse grote proeverij in Oktober' (Peter v. 18/02/2022)

'Lekker verder doen hoe jullie bezig zijn! Het zou leuk zijn indien thuislevering iets goedkoper kon, maar begrijp dat dit voor jullie ook geen kleine kost is. Daarom kom ik met plezier mijn bestellingen afhalen..' (Ben B. 18/02/2022)

'De wijnfiches van de aangekochte wijnen zijn niet altijd eenvoudig terug te vinden in mijn bestelling online (de afgedrukte korte informatie die soms meegestuurd wordt).' (Tomas R. 17/02/2022)

'Zijn deze producten ook te proeven tijdens opendeur dagen? Bv olijfolie of vin santos?' (RENZO G. 16/02/2022)

'De smile is hoor- en voelbaar bij ieder tel contact. Keep up the good work ' (RENZO G. 16/02/2022)

'Kostenloos vervoer vanaf 100€ zou handiger zijn voor particulieren.' (RENZO G. 16/02/2022)

'Top culinaire service waarvoor Italianen gekend staan. Doe zo voort' (RENZO G. 16/02/2022)

'Een bij filiaal openen in Antwerpen??? ' (RENZO G. 16/02/2022)

'Doe zo voort' (Jean-louis M. 15/02/2022)

'Algemene score is neutraal omdat ik nog geen degustatie bij jullie heb meegemaakt' (Jean-louis M. 15/02/2022)

'GD Vajra, fantastische Barolo’s en een paar toffe “specialekes” zoals hun Kyè en de Claré JC als mooie vervanger van de rosé bij een BBQ. En daarbovenop het huis Baudana dat ze overgenomen hebben. Ik ben zeker afnemer!' (Bruno L. 14/02/2022)

'1 kleine bemerking: het lijkt me dat best de inhoud van de doos even wordt geverifieerd adhv de bestelling alvorens in te laden....' (Stephan B. 14/02/2022)

'Informatie over oudere jaargangen is niet (zo makkelijk) online terug te vinden, ook niet als je ze zelf besteld hebt (vanuit de aankoopgeschiedenis).' (Luc B. 13/02/2022)

'100% tevredenheid over de levering. Hou dit niveau aan aub!' (Renaat M. 12/02/2022)

'Zeer goede service, van bestelling tot en met vriendelijke en correcte levering en facturatie' (Eddy D. 12/02/2022)

'Het feit dat bepaalde wijnen voorbehouden worden aan "goede klanten". Mijn kleermaker weigert me geen kostuum omdat ik bij hem geen hemden of zakdoeken koop.' (Peter M. 12/02/2022)

'Misschien werken op basis van "first come, first served"... ?' (Peter M. 12/02/2022)

'Vergeet het lagere prijssegment niet, aub.' (Bert C. 11/02/2022)

'Schitterende service!!!!' (Ester G. 11/02/2022)

'Het moeten bijbetalen van een geschenkverpakking gaf me toch enigszins een vreemd gevoel. Het gaat me voor alle duidelijkheid niet over die €3,5. De verjaardagskorting vond ik daarentegen wel een leuke attentie.' (Kurt V. 09/02/2022)

'Logistiek is top bij jullie.' (Patrick V. 09/02/2022)

'Nog maar één keer geweest via onze voetbalvereniging. Goed verzorgd, vriendelijk en deskundig.' (Patrick V. 09/02/2022)

'Tip 1 : Doe zo verder ... verander uw strategie niet enkel om te veranderen of omdat anderen dat doen. Tip 2 : ik ben klant omdat jullie exclusieve verdeler van een aantal van mijn lievelingswijnen zijn. Misschien eens proberen mij ook te verleiden met ""andere"" wijnen ;-)' (Patrick V. 09/02/2022)

'Goede service bij afhaling van de bestelling' (Fernand P. 08/02/2022)

'snelle verwerking van de bestelling, behulpzaam bij de afhaling' (Fernand P. 08/02/2022)

'steeds groot aantal wijnen ter beschikking voor degustatie' (Fernand P. 08/02/2022)

'goede communicatie via instagram, facebook enz.' (Fernand P. 08/02/2022)

'alles duidelijk gecommuniceerd en conform afspraak. perfecte service.' (Tom S. 08/02/2022)

'Top service , heel tevreden' (Nele D. 08/02/2022)

'Was perfect, ook de communicatie over tijdstip van levering.' (Willibrord S. 08/02/2022)

'Afhaling niet in winkel maar in magazijn om zo ervoor te zorgen dat er geen wachtrij of onnodige discussies ontstaan waardoor de beleving van de klant in de winkel ten volste benut wordt.' (Joris M. 08/02/2022)

'Top!' (Willem V. 07/02/2022)

'Levering aan huis, voor een lager bedrag, nodigt soms uit om sneller wijn te bestellen.' (Willem V. 07/02/2022)

'Doe zo verder!' (Willem V. 07/02/2022)

'prima bezig!' (Karel M. 06/02/2022)

'helaas nog geen gelegenheid gehad (lockdowns en afstand). Mbt de exclusieve uitnodiging najaar 2021 was ik helaas bezet. Hopelijk 2022 ;-)' (Karel M. 06/02/2022)

'verder doen zo en misschien iets regelmatiger een relatief bescheiden, budgetvriendelijk maar kwalitatief en karaktervol familiaal domein in the picture zetten met de nodige duiding. Altijd leuk om eens iets nieuws te ontdekken en de meer gekende paden even te verlaten.' (Karel M. 06/02/2022)

'alles prima verzorgd en geregeld' (guido N. 06/02/2022)

'Zoals altijd dik in orde!' (Francis P. 06/02/2022)

'Graag iets meer promoties en kortingen. Zou ons aankoopprofiel bevorderen.' (Patricia v. 04/02/2022)

'Meer uitgebreide informatie over de wijn aangaande reuk en smaak in een soort andere omschrijving' (frans c. 04/02/2022)

'Heel mooi assortiment aan Italiaanse wijnen. Heel fijn dat jullie bepaalde wijnen in voorverkoop aanbieden.' (Barbara V. 04/02/2022)

'Nog meer cult wijnen in het gamma opnemen.' (Barbara V. 04/02/2022)

'doe door zoals jullie bezig zijn!' (Joris V. 04/02/2022)

'Doe zo voort!!!' (Fabio R. 04/02/2022)

'Doe gewoon verder zoals jullie bezig zijn.' (Jos Z. 03/02/2022)

'Perfect snel en correct afgeleverd. Bedankt en doe zo verder.' (Sylvain V. 03/02/2022)

'Zeer tevreden over aanbod en dienstverlening.' (Peter D. 02/02/2022)

'Dienstverlening = optimaal !' (Peter D. 02/02/2022)

'Zeer goed georganiseerd. Kijk er altijd naar uit.' (Peter D. 02/02/2022)

'Doe zo verder !' (Peter D. 02/02/2022)

'Bij de afhaling van mijn bestelling, informeerde ik naar wat andere kwaliteitswijnen in mijn budget. Er werd ruim de tijd genomen om me te luisteren naar mijn wensen, en me enkele wijn suggesties te laten zien. Super is dit, en dit heb ik ook enorm geapprecieerd! Alweer een top service van Licata Vini!' (Ben B. 02/02/2022)

'Doe zo voort' (Van den Bergh B. 02/02/2022)

'Ik ben al vele jaren een zeer tevreden klant van Licata Vini' (Jos D. 02/02/2022)

'Ik had recent (december 2021) een probleem met de levering van 6 flessen Galatrona 2019 maar werd snel en uitstekend geholpen, wat ik bijzonder geapprecieerd heb' (Jos D. 02/02/2022)

'Ik nam één keer deel aan de Giro d'Italia en dit was een buitengewone ervaring; Ik spreek zelf Italiaans en kon met diverse wijnfirma's in een super interessante dialoog treden' (Jos D. 02/02/2022)

'Uw communicatie is uitstekend' (Jos D. 02/02/2022)

'Doe zo voort; ik herhaal dat ik werkelijk zeer tevreden ben' (Jos D. 02/02/2022)

'doe zo voort. Misschien een optie om begeleide wijn trips naar Italië te gaan organiseren?' (Inge D. 02/02/2022)

'doe zo verder' (Vincent F. 01/02/2022)

'Rampolla / Elvio Cogno / Soldera' (Hannes L. 01/02/2022)

'Ik bestel niet zo vaak bij jullie, maar ben altijd positief verrast door de vriendelijkheid van alle medewerkers waar ik mee in contact ben gekomen, van de boekhouding (voor facturatie) tot bij de levering. Iemand die bij de levering ook nog eens weet welk soort wijn ik besteld heb en daar dan ook nog iets zinnig kan over zeggen. Chapeau.' (Hannes L. 01/02/2022)

'Data nog beter inzetten om advies te geven aan klanten. Daar kan nog veel meer mee gedaan worden met nieuwe technologie. Dat kan nog verfijnder. Maar vooral, blijven inzetten op jullie service. En die is heel goed.' (Hannes L. 01/02/2022)

'het is een mooi assortiment !' (Peter v. 01/02/2022)

'het is me niet helemaal duidelijk wat de omruilgarantie inhoudt. waarschijnlijk zal ik er weinig gebruik van maken.' (Peter v. 01/02/2022)

'dankzij Corona zijn er de laatste tijd ook online proeverijen. ik heb daar echt leuke ervaring mee. het zou voor mij (NL) echt interessant kunnen zijn en voor u ook.' (Peter v. 01/02/2022)

'bevalt heel goed' (Peter v. 01/02/2022)

'Meer natuurwijnen' (Bart D. 01/02/2022)

'Alle kwaliteitsvolle Italiaanse huizen zitten in het assortiment, enkel Poliziano mis ik.' (Yvo S. 01/02/2022)

'Bijzonder vriendelijke bediening aan de receptie !' (Yvo S. 01/02/2022)

'Drempel voor gratis leveringen ligt best hoog.' (Yvo S. 01/02/2022)

'Ook Poliziano indoen. ;-)' (Yvo S. 01/02/2022)

'Doe zo verder!' (Pol V. 01/02/2022)

'IK hou wel van proeverijen gecombineerd met maaltijden in Italiaanse restaurants. Zie ik minder als voeger, lijkt me.' (rene a. 01/02/2022)

'Zouden beter geografisch meer verspreid moeten worden. Ook vaker in combinatie met resto's.' (rene a. 01/02/2022)

'Prijs/kwaliteit kan beter.' (rene a. 01/02/2022)

'een nog iets groter en betaalbaarder assortiment grappa's' (William C. 01/02/2022)

'Assortiment MEER dan ok' (Jef O. 01/02/2022)

'Alles tot nu tiptop' (Jef O. 01/02/2022)

'GEEN ALLES VERLOOPT TIPTOP' (Jef O. 01/02/2022)

'Ga zo verder! Soms vraag ik me wel af waarom sommige wijnen uit het assortiment verdwijnen.' (Jacques D. 01/02/2022)

'Op ingeslagen weg verdergaan!' (Jasperina D. 01/02/2022)

'zeer tevreden.' (FABIENNE B. 01/02/2022)

'graag cursus over grappa's' (FABIENNE B. 01/02/2022)

'doe zo voort. kan niks slecht aanhalen' (FABIENNE B. 01/02/2022)

'Keep up the good work! Continua così! ;)' (Kenny P. 01/02/2022)

'Voldoende aandacht blijven schenken aan 'wijnen voor elke dag'. In mijn perceptie max. 12 euro per fles.' (Marc C. 01/02/2022)

'Zou leuk zijn indien op elk moment dat je binnenstapt in de winkel er enkele flessen open zijn om te proeven. Glaasje in de hand terwijl je bijvoorbeeld je bestelling komt afhalen. Mag gerust tegen betaling. Of een enomatic met altijd wel enkele keuzes. Gratis jeton voor elke klant met een significante bestelling. Enfin, is maar een idee.' (Marc C. 01/02/2022)

'Ik wist niet dat je steeds 8 wijnen kon proeven in de winkel. Had ik dat eerder geweten. ;-)' (Marc C. 01/02/2022)

'Jullie bezorgden mij al vaak onvergetelijke en mooie momenten door tijdens mijn vakantie een bezoek aan een domein te reserven. Blijf dit vooral doen ! Much appreciated !' (Marc C. 01/02/2022)

'Ik vind het zeer aangenaam dat jullie voor bepaalde 'bekende' topwijnen die niet in jullie assortiment zitten, een leuk en volwaardig alternatief voorstellen. Top.' (Joris J. 01/02/2022)

'Ik ben nog niet zo heel lang klant bij jullie waardoor ik (vooral door de pandemie) nog niet de kans heb gehad om van al jullie troeven te genieten.' (Joris J. 01/02/2022)

'Zeer tevreden!' (Joris J. 01/02/2022)

'Ik kreeg vorig jaar een persoonlijke uitnodiging voor een degustatie en ik voelde mij echt vereerd. Helaas kon ik er niet geraken en ben ik er niet op kunnen ingaan...' (Joris J. 01/02/2022)

'Steeds zeer professioneel.' (Joris J. 01/02/2022)

'Doe zo voort. Tot op heden kan ik geen negatief punt bedenken.' (Joris J. 01/02/2022)

'Maak de scores van wijnrecensenten beter toegankelijk, eventueel afgeschermd.' (Roel R. 01/02/2022)

'Het zou fijn zijn moest men geïnformeerd worden als men niet kan leveren wat men bestelt.' (Kristof M. 01/02/2022)

'Loopt altijd prima, top' (Stijn V. 30/01/2022)

'Nee geen, alles top !' (Guy P. 29/01/2022)

'Alles liep perfect!' (Guy V. 28/01/2022)

'Zoeken op Score van wijncritici zou leuk zijn' (Michel M. 28/01/2022)

'Alles verloopt telkens prima' (Theo N. 28/01/2022)

'Niets op aan te merken.' (Peter S. 22/01/2022)

'Zoals gewoonlijk meer dan ok ' (Marianne C. 22/01/2022)

'Geweldige service, slechts 1 doosje besteld en de volgende dag al perfect afgeleverd, desondanks de winkel niet bij de deur is. Het was niet de eerste keer dat ik bij jullie kocht, maar zeker ook niet de laatste. Super service!' (Maxim V. 22/01/2022)

'het loopt wat moeilijk om meerdere items (na selectie) toe te voegen aan het winkelmandje omdat je steeds opnieuw de selectie moet opstarten.' (joseph j. 20/01/2022)

'Neen, u levert een perfecte service!' (Benny W. 17/01/2022)

'Correcte levering' (Ghislain L. 16/01/2022)

'correcte en tijdige info omtrent iets latere levering ik ben wel fan van de manier van verpakken: originele dozen samen in 1 karton andere wijn-webshops leveren in DPD dozen maar dan mis je wel de originele verpakking' (Filip L. 15/01/2022)

'Zeer tevreden, tijdens de feesten nog mogen genieten van jullie producten!' (Jente K. 04/01/2022)

'Met het team van Inventis deden we afgelopen jaar een wijndegustatie bij jullie, dit was veruit de leukste teamactiviteit van het jaar voor de meerderheid van onze collega's.' (Jente K. 04/01/2022)

'geen, alles was vlekkeloos verlopen' (Kenzo D. 02/01/2022)

'kreeg een verkeerde bestelling ,maar de zelfde dag nog rechtgezet. ter attentie een fles wijn gekregen vriendelijke groeten Jan Hens' (Jan H. 01/01/2022)

'Doe vooral zo verder. Service is top. Bezorger uitermate vriendelijk.' (Kenneth R. 01/01/2022)

'Prima. Kan niet beter. 100 procent tevreden' (Patrick C. 01/01/2022)

'Niks op aan te merken,tiptop' (Jef O. 31/12/2021)

'Niet echt. De tracking via Transforce is perfect te volgen (tot op de minuut)' (Ignace G. 31/12/2021)

'Zeer vriendelijke chauffeur. Bedankt !' (Joris B. 30/12/2021)

'Ik ben telkens zeer tevreden over de aankoop bij jullie. Tip : bij de feestdagen de cadeautjes inpakken in ander papier/verpakking. In doorschijnende verpakking is al snel duidelijk wat er in zit .. Grtn' (sandra s. 27/12/2021)

'Fantastisch dat men precies weet wanneer de levering zal zijn. Zeer vriendelijke bezorger!' (Bart D. 26/12/2021)

'geen enkele tip, we zijn enorm in de watten gelegd met zo'n stipte en snelle afhandeling van onze bestelling :-)' (Els U. 26/12/2021)

'Jammer wanneer men nog snel wat kerstkadotjes besteld en betaald speciaal tot 300 € om van de actie met 6 glazen te genieten . Bevestigd op de factuur en dan krijg je voor de helft van de waarde een flesje Amara mee wat je niet drinkt ....' (Paul D. 25/12/2021)

'alles was prima' (Stijn L. 23/12/2021)

'Hoe langer hoe meer tevreden!' (Pierre P. 22/12/2021)

'Alles is snel, duidelijk en supercorrect verlopen. Echt een voorbeeld in e-commerce! En bedankt voor het mooie houten Solengo-kistje!!' (Carlo C. 22/12/2021)

'Geen opmerkingen, alles perfect inorde' (Roel S. 21/12/2021)

'Zeer tevreden. Alles volgens afspraak.' (Pierre B. 21/12/2021)

'Alleen jammer dat ik deze enquête 2 keer moet afleggen: precies of jullie niet geloven dat ik jullie grootste fan ben' (Nick V. 21/12/2021)

'Perfect' (Bram D. 21/12/2021)

'De track and trace ontving ik pas om 14.45, de levering zelf vond een uurtje later al een plaats. Het was geen probleem maar de track and trace had iets vroeger mogen doorgestuurd worden.' (Bert B. 21/12/2021)

'Doe zo voort! Een voorbeeld voor e-commerce!' (Carlo C. 21/12/2021)

'Altijd prima verzorgd !' (Charles D. 19/12/2021)

'op mobile is het niet zo makkelijk de meldingen te lezen over niet correct ingevulde velden; ik heb echt moeten zoeken waar de fout zat en ben een aantal keer na elkaar teruggestuurd omdat er nog een veld blijkbaar niet correct was. Als jullie dat kunnen verhelpen zou het bestelproces veel vlotter verlopen' (An S. 19/12/2021)

'Licata is en blijft de referentie voor Italiaanse wijnen in België. Service is voortreffelijk!' (floris V. 18/12/2021)

'de levering graag totaal leveren en niet in twee schuifjes' (patrick h. 17/12/2021)

'tijdsslot van levering is nogal ruim (al begrijp ik ook wel dat je moeilijk een slot van 2h kan vastleggen).' (KURT V. 17/12/2021)

'Geen tip buiten doe zo voort. Bestelling en levering verliep perfect. Mooi initiatief om me te contacteren over mogelijkheid van het toevoegen van een brief.' (Luc D. 16/12/2021)

'Het is geweldig op bij jullie te kopen en spullen te ontvangen. Voor mij de beste Kmo die ik ken. Top top top! (Maar echt: jullie zijn top!)' (Nick V. 16/12/2021)

'Jullie zijn fantastisch!! Correct, vriendelijk, perfecte service, maar bovenal hebben jullie een heel mooi gamma van schitterende wijnen. Fijne Feestdagen, Vic en Linda' (Linda V. 15/12/2021)

'Invulformulier voor wijziging facturatiegegevens werkte niet goed. Kon geen andere vennootschap invoegen na inloggen account want formulier versprong voortdurend.' (Ruben P. 14/12/2021)

'Super tevreden. Chauffeur was top!' (philippe d. 12/12/2021)

'er verloopt relatief veel tijd tussen de bestelling en de mogelijkheid tot betaling het is mij niet echt duidelijk of de bevestiging van de bestelling tegelijk ook een factuur is. de faciliteit van opslag zou bij een leverancier van uw statuur wel wenselijk zijn' (Peter v. 10/12/2021)

'Zeer fijne en vlotte levering! Zeer tevreden van de volledige service, alsook het tracking systeem en communicatie!' (Isabelle V. 08/12/2021)

'Zeer aangenaam verrast over de levering. Eén van de betere systemen die ik al tegenkwam: tracking, timing, vriendelijkheid. Top!' (Wim L. 03/12/2021)

'Goed nakijken of alle betreffende klanten steeds de primeuraanbiedingen krijgen' (rudy d. 02/12/2021)

'voor de wijnen die Licata niet in zijn gamma heeft ergens een mogelijkheid bieden dat klanten dit kenbaar kunnen maken om ze alsnog op te nemen in het uitgebreid gamma dat licata heden al aanbied.' (Jean-Pierre V. 02/12/2021)

'Steeds vriendelijk en correct, ongeacht de grootte/bedrag van de bestelling' (karin w. 29/11/2021)

'Geen tips nodig. Jullie systeem werkt prima.' (Johan D. 27/11/2021)

'Helemaal prima' (Nico R. 23/11/2021)

'Terechte verkiezing tot KMO Limburg laureaat. Proficiat.' (jozef o. 22/11/2021)

'Koop al jaren bij Licata, ben zeer tevreden over de service in het algemeen. Heb nog nooit een slechte ervaring ervaren.' (Alex H. 18/11/2021)

'Het zou een mooi extra zijn als je intekent op primeur wijnen dat je deze aankopen ook terugvind in jou persoonlijke aankoop geschiedenis.' (Jean-Pierre V. 17/11/2021)

'Doe zo verder maar wees niet tevreden met het reeds bereikte (hoog) kwaliteitsniveau.' (Jean-Pierre V. 17/11/2021)

'Alles verliep vlotjes, dankjewel' (Diane & Freddy V. 10/11/2021)

'ik had perbacco (Vietti) 2 flessen jaargang 2019 besteld: het was uiteindelijk bij levering 1 fles jaargang 2018, en 1 fles jaargang 2019 ik tilde er niet zwaar aan maar toch best opletten in de toekomst :-)' (Stefaan W. 09/11/2021)

'Graag prijzen niet vermelden op de leveringsbon. Deze werd afgetekend door mijn collega (die de levering in ontvangst nam) en ik had liever niet dat hij de waarde van de bestelling zag.' (BART V. 09/11/2021)

'Het is belangrijk dat de wijnen van het wijnjaar zijn dat is doorgegeven (en geen ander jaar). Volledigheid van de bestelling is belangrijk, ik check steeds bij levering want achteraf zou dit misschien moeilijk aan te tonen zijn dat er iets ontbrak.' (Bernard M. 09/11/2021)

'Alles vlot en naar wens verlopen.' (Patrick V. 07/11/2021)

'Supervriendelijke chauffeur die de dozen zette waar ik vroeg, (rugblokkage).' (Erwin V. 07/11/2021)

'Ik kan geen opmerking bedenken. Alles is steeds goed verzorgd en prima geregeld. Klasse!' (Jos Z. 05/11/2021)

'perfect' (eric m. 05/11/2021)

'Ik vond mijn verjaardagskorting niet direct terug en werd ook niet spontaan aangeboden tijdens de geldigheisperiode' (Van Wijnendaele K. 04/11/2021)

'Bij de online bestelling kreeg ik niet de mogelijkheid om "via bankoverschrijving na levering" te betalen: blijkbaar werd ik door het systeem ten onrechte niet aangemerkt als trouwe klant (het betrof evenwel een eerste online bestelling; voorheen deed ik mijn bestellingen steeds telef. of per mail)' (Luc V. 04/11/2021)

'Heel transparante service, goed dat je het moment van levering ook zelf kan bepalen (zet dit soms wat later, dan ben ik zeker dat ik die dag thuis ben)' (Wannes V. 02/11/2021)

'Elk jaar iets om naar uit te kijken !' (Peter D. 31/10/2021)

'Doe zo verder!' (Annemie L. 30/10/2021)

'Beter misschien uitnodigen versturen per mail met post komt de uitnodiging wat laat. Gelukkig was er nog net plaats. Voor de rest geen opmerkingen, alles prima.' (Jean J. 29/10/2021)

'Top service' (Jakub W. 29/10/2021)

'Topdegustatie. 3 uur zou mss wel beter zijn. De complexere wijnen komen in een korte proeftijd niet tot zijn recht.' (Willem V. 29/10/2021)

'Het is zalig om bij Licata wijn aan te kopen!' (Frans D. 28/10/2021)

'Zeer aangenaam. Heel veel uitleg gekregen. Zeker voor herhaling vatbaar. Misschien ook de mogelijkheid aanbieden om met 3 personen te kunnen komen.' (Peter D. 28/10/2021)

'Op vorige degustatie waren er nog betere wijnen vonden we! Ook vonden we de wijn bij het buffet niet zo lekker. Eventueel enkele keuzes laten in de toekomst.' (PAUL R. 27/10/2021)

'Individuele uitnodiging is zeker te verkiezen. Zo krijgt men meer individuele aandacht in een rustige sfeer.' (annemie h. 26/10/2021)

'Heel mooie degustatie. Wel wat ver rijden vanuit Aalter maar was in ieder geval de moeite.' (pascal c. 26/10/2021)

'wat meer aanbod in de wijnen onder de 15 € zou welkom zijn' (piet v. 26/10/2021)

'Degustatie was zeer goed en uitgebreid Voor mij persoonlijk kijk ik uit naar de betere wijnen - bewaar wijnen Indien daarvoor speciefieke avonden voorzien worden zouden we daar graag aan deelnemen met kennis van wat voorgesteld wordt' (pedro v. 25/10/2021)

'Steeds verzorgde en uitgebreide degustaties. De rode wijnen waren wat aan de koude kant, dat maakte het proeven lastig. De witte wijnen waren prima qua temperatuur. Ten opzichte van de Giro d’Italia waren enkele regio’s of producenten ondervertegenwoordigd (Taurasi, Umbrië, Tua Rita) die tot mijn favorieten horen. Maar niets dan lof voor de organisatie en het evenement.' (rudy d. 25/10/2021)

'Top initiatief, blij dat we er bij mochten zijn! Een heel aangename en leerrijke tasting! In kleine groepjes is toch wel echt een meerwaarde voor diegenen die heerlijke wijnen appreciëren (daar doen we het voor!). Proficiat ook aan Jürgen om ons de ganse avond door het Italiaans wijnlandschap te hebben gegidst!!' (Philippe G. 25/10/2021)

'we zijn al geruime tijd klant bij Licata en brachten jullie onlangs in contact met een restaurant, ik koop jaarlijks wijn en primeurs, Gaja is daar één van, ik word graag op de hoogte gehouden van het volledige aanbod Gaja, ik vond het jammer dat iemand die geen klant bij jullie zomaar een aangepaste prijslijst Gaja krijgt en er niet gevraagd word of dit ook mij interesseert. ik ga ervanuit dat jullie weten wat wij kopen en waar onze interesses liggen.' (Marijke C. 25/10/2021)

'Weer een mooi initiatief na twee jaar zonder degustaties. Over het algemeen verliep alles vlot. Het enige aandachtspunt: hoe de degustatie efficiënter te maken. Om de sommelier te helpen, kan de klanten bijvoorbeeld hun voorkeuren vooraf door te geven via de online link in de uitnodigingsbevestiging, zodat de sommelier al een idee heeft van wat de klanten willen proeven. Dan kan de sommelier meer tijd besteden aan het vertellen over de wijn, het wijnjaar en de wijnmaker.' (Joost E. 25/10/2021)

'De catering was deze maal een beetje minder.' (yves m. 25/10/2021)

'Prachtig evenement, schitterende formule, professionele en vriendelijke begeleiding, aangenaam gezelschap.' (Michel V. 25/10/2021)

'Een zeer leuk concept!' (Kenny P. 25/10/2021)

'Dit was onze eerste 'Degustazione Privata' en wij hadden verwacht/gehoopt dat er een grotere concentratie op het top-segment zou zijn.' (Schrickx A. 25/10/2021)

'dank voor de organisatie van deze degustatie in deze moeilijke corona tijd. live contact blijft belangrijk, niet alles kan online gebeuren. proficiat met de winst van KMO van het jaar, veel succes met de nationale finale dank aan heel squadra Licata !!!' (filip m. 25/10/2021)

'Steeds tot in alle details verzorgd! Prima wijnkeuze en -advies door uw sommeliers! Heerlijk buffet!' (Adrien K. 24/10/2021)

'Prachtig gedaan!' (Yves G. 24/10/2021)

'Alles was volgens afspraak' (Eddy D. 24/10/2021)

'Het zou interessant zijn om het aanbod tijdens de degustatie te beperken en iets meer informatie te krijgen over de producent van de (top-)wijnen (historiek, filosofie, ligging wijngaarden, etc). Iets meer een bezoek aan de wijnboer zelf benaderen.' (JEAN V. 24/10/2021)

'Begeleidende uitleg en aanbod van vergelijkbare wijnen of verwante druiven waren top, en de encyclopedische kennis van de adviseur was werkelijk indrukwekkend. Ook de setting, met 8+1 aan tafel, draagt heel erg bij aan de ervaring. Bij het buffet zou een tweede warm gerecht nóg leuker geweest zijn.' (Bart V. 24/10/2021)

'Ik heb in het verleden een aantal keer een uitnodiging ontvangen, waar ik niet op ingegaan ben, gezien jullie locatie toch een 100 tal km van mijn woonplaats ligt. Ik wou toch eens weten hoe jullie bedrijf eruit ziet, dus had ik mij dit jaar ingeschreven. Ik had mijn broer meegenomen en wij waren aangenaam verrast. Professioneel, omkadering, buffet, enz... Ook Olivier die onze tafel bediende en de andere medewerkers waren zeer vriendelijk, niet opdringerig, gemoedelijk. We kregen antwoorden op onze vragen. Ook het systeem met een beperkt aantal personen aan een tafel was zeer goed. Voor ons was de degustatie TOP! Zeker voor herhaling vatbaar.' (Koen R. 24/10/2021)

'Ik miste een aanbod van rosé wijnen' (Inge D. 24/10/2021)

'Super Event … Jürgen was een goede gastheer !!!' (Kurt H. 23/10/2021)

'Wederom top!!' (Andre F. 23/10/2021)

'We hadden een hele aangename avond. Voor ons was het de 1e maal dat we konden deelnemen aan een degustatie; en dit was meer dan de moeite waard! We hebben heel wat lekkere wijnen kunnen aanschaffen dankzij jullie.' (Barbara V. 23/10/2021)

'Algemene tevredenheid maar nieuwe topwijnen, toekomstige parels mogen frequenter in het gamma komen' (Anthony B. 23/10/2021)

'Het was voor mij de eerste keer dat ik deze degustatie mocht meedoen, het was echt de moeite, hopelijk volgende keer opnieuw!' (Laurent B. 23/10/2021)

'Doe zo verder' (Ivo B. 22/10/2021)

'Nope. Doe zo verder!' (Jeroen V. 21/10/2021)

'Neen , als alles goed verloopt , heb ik geen opmerking, alleen doe zo verder en u zal nog veel klanten tevreden maken. Tanti saluti' (Fabienne S. 20/10/2021)