Klantenservice

Klantentevredenheid is voor Licata Vini meer dan een modewoord. Het is één van de drijfveren om onze professionele service constant te handhaven. We trachten de verwachtingen van onze klanten te benaderen, zoniet te overtreffen. Dit doen we door een constante kwaliteitsbewaking
Hierin zijn de 365-dagen-omruilgarantie en de wijnbarometer sterke bouwstenen. Deze service is een waarborg die we bieden zodat onze klant optimaal kan genieten van onze verfijnde wijnen.

Ook ligt de focus op het persoonlijk contact met de klanten. Dit versterken we met individueel advies en onze degustaties. Zo vindt de klant steeds de wijnen naar zijn smaak. De administratieve verwerking en correcte behandeling van bestellingen en flexibele mogelijkheden van onze leveringen maken ons 'service-pack' compleet. 

Met regelmatige enquêtes vragen we de mening van onze klanten. Heeft u tips, vragen of een bemerking? Twijfel niet en laat het ons weten. Enkel zo kunnen wij ons beleid afstemmen aan de wensen van de klant. 

Een greep uit de feedback van onze klanten leest u hier.