FAQ

  1. Op welke manieren kan ik betalen?
  2. Hoe kan ik de Licata-kortingsbon gebruiken?
  3. Kan ik een kopie van mijn factuur ontvangen?

Op welke manieren kan ik betalen?

Voor een eerste online bestelling vragen wij (online) betaling op voorhand :

  • U kan uw bestelling online betalen: we aanvaarden betalingen met Bancontact, Visa, Mastercard en PayPal.
  • U kan uw bestelling op voorhand betalen: u schrijft het bedrag over op één van onze bankrekeningen. Nà ontvangst van uw betaling gaan we over tot levering van uw bestelling.
  • Betalen bij levering is niet meer mogelijk.

Vanaf uw tweede bestelling krijgt u er ook de optie bij om te betalen via overschrijving naar één van onze bankrekeningen nà levering meteen na ontvangst van uw factuur.

Ingeval het een afhaling betreft, kan u ook betalen bij afhaling : u kan aan onze receptie betalen in cash, met Bancontact of creditcard (Visa, Mastercard).

Hoe kan ik de Licata-kortingsbon gebruiken?

U kan op verschillende manieren en om verschillende redenen een kortingsbon van Licata Vini in handen krijgen. Dit kan onder andere naar aanleiding van een promotionele actie, omdat u een Giro (evenement) bezocht heeft, als eindejaarsgeschenk of omdat u een wedstrijd of prijsvraag gewonnen heeft. 

Voorwaarden van de kortingsbonnen 

  • Kortingsbonnen worden door Licata Vini op eigen initiatief uitgereikt en zijn nooit voordelen waar men automatisch recht op heeft.
  • U ontvangt steeds een kortingsbon met een unieke kortingscode, of de kortingscode wordt u per brief of via e-mail meegedeeld.
  • De kortingscode is steeds beperkt in tijd, afhankelijk van de actie waarvoor hij werd uitgegeven. De uiterste geldigheidsdatum wordt steeds op de kortingsbon vermeld.
  • U kan de kortingscode slechts gebruiken bij een (online) aankoop van een bepaald minimumbedrag. Dit bedrag wordt eveneens meegedeeld op de kortingsbon. In geval het minimumbedrag niet wordt meegedeeld zal dit steeds minstens het dubbele van het kortingsbedrag bedragen.
  • Cumuleren van kortingsbonnen in een bestelling is toegestaan op voorwaarde dat het totaal bestelbedrag minstens even groot is als de som van de minimum aankoopbedragen van alle bonnen.
  • Geen enkele kortingsbon is geldig op primeuraankopen. Primeuraankopen tellen nooit mee in het totaalbedrag van een bestelling bij het bepalen van het minimumbedrag voor het gebruik van een kortingsbon.

Hoe de kortingsbon of -code gebruiken? 

  • Kies uw wijnen of (andere producten) uit op www.licata.be
  • Ga via het winkelwagentje naar de kassapagina
  • Voer tijdens het kassaproces uw kortingscode in en valideer (het systeem zal u melden of de code al/nog geldig is en welke korting of gratis artikel er gegeven wordt)
  • Voer eventueel meerdere codes in (indien het totaalbedrag van uw bestelling dit toelaat)
  • Werk de bestelling verder af

U weet niet goed wat kiezen? 

  • U kan hier online advies vragen aan Luigi Sommelieri. 
  • Wenst u persoonlijk advies? Bel dan naar +32 (0)11 222037 en wij helpen u graag verder.

Kan ik een kopie van mijn factuur ontvangen?

Heb je al een online account?
Je kan jouw facturen terugvinden onder ‘Mijn aankoopgeschiedenis’ in jouw wijnprofiel.
 

Heb je nog geen online account?
Dan neem je best even contact op met onze collega's via e-mail of telefonisch op 011222037 zodat ze jou de nodige documenten kunnen bezorgen.